Plugget idag/Björn gustavsson...

Min dag var rätt så lätt. Jag skulle stå i kassan i matsalen med Frida. Det var väldigt slappt jobb och man fick äta så mycket bullar man ville...Typ:P.Men tyvärr fick man inte ta emot dricksen man fick...För då skulle jag typ va 50 kronor rikare. Snyft. Men Frida och jag gjorde ett bra jobb vi fick ihop totalt 2520kr.Men mellan 11-12 var det en rusning, för då ville alla äta mat. Det var en 3 m lång kö.Sen va jag på McDonalds å med frida å eve.Å nu e jag hemma. Egentligen skulle mamma och jag montera ihop min nya lampa från Ikea men det var fel färg visade det sig. Jobbigt.


Bojkota melodifestivalen?

Nääej skulle inte tro det pg.a en person. Det kommer ju ändå inte att bli bättre men jag tänker vara lite halvt sisådära. Jag tänker inte rösta men jag kommer att kolla. Smart va? Jag tror att Carola å Andreas går vidare till final och e-type och The poodels. Jag tycker ingen av låtarna var så värst bra Carolas å Andreas lät som en kråka som hade fått något i halsen å The poodels och E-type lät som en dåligare version av perodise eller va deras förra nu hette...Men ola har en chans oxå.

Kommentarer

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?(JA)

E-postadress: (visas inte, bara jag får veta den)

Din Bloggadress(om du har någon):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0