Massor med läxor.. :(

Idag så fick jag en massa miljoner miljarder läxor. Triljoner. Jag ska iväg till London snart (massa bilder utlovas!) och det är bara några dagar kvar då Annica(min fröken) passar på att ge mig en hel säck med läxor. Så nu har jag lite att göra...Snyft.

Vore coolt...
Det vorre coolt om man glömde det svenska språket och snacka engelska flyttande men jag tror inte att man på en vecka kan lära sig så himmla bra engelska...eller kan man? Dessutom är jag USEL jag menar verkligen usel på uttal jag säger fortfarande "thats is" istället för "thatz iz", ni fattar vad jag menar? Tänk och komma till skolan och bah: - Hello...Öhm...Hi...hillo...ööö...HEJ! det vorre ju hur häftigt som helst. Hoppas det händer mig!!

Packa pappas kappsäck....
Förutom alla läxor jag har att göra måste jag även packa...Å jag vill ha med mig hur mycket som helst och i min väska får det knappt plats med en fleece. Men jag får i smyg lägga ner lite kläder i pappas storaa väska. För tänk om en mangiger som letar efter modeller, artister eller skådespelare får syn på mig och bah: -Hon ska vi ha! Som i ferdinad typ...Att brus på väskor så ligger det en Louise Vuitton butik hur nära hotellet vi ska bo på. Om jag har tur så blir det kanske en väska!!! :D:D:D:D:D::D:) Hoppas.....♥

Ps. Vad tycker ni om den på bilden är den snygg?


Kommentarer

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?(JA)

E-postadress: (visas inte, bara jag får veta den)

Din Bloggadress(om du har någon):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0