gOd KväLL

God kväll!
Nu börjar man bli lite trött, med tanke på att man ska te plugget i morgon ska jag nog lägga mej å läsa. Smart va?!
För då e ju lixom jag inte trött medans alla andra halvsover på plugget....Kalla mej Einstien :) Eller föresten Call me Einstien, de låter ju lite ballare lixom :S jAAoo....I övrigt har dagen varit halv bra. Jag klagar inte. Jag har typ slappat hela dagen, för att ta igen alla sömn som jag inte sov under sportlovet...Dumt. Förutom att slöa så har jag möblerat om och lite sånt i mitt rum...Funny funny!  Kvällsmaten blev mackor...Det blir den ofta i min familj (höhö).
KraM från MEJ(å ingen annan..)


Kommentarer

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?(JA)

E-postadress: (visas inte, bara jag får veta den)

Din Bloggadress(om du har någon):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0