En 5:a rikare:D:D

Min kompis felicia och jag slog vad om att jag inte vågade gå över isen utan att den gick sönder. Men jag visste att den var starkare(för jag har gjort det förut...) så jag sa ja till vadet. Den som vann fick en femma. Å vem vann jo jag! För att styla så sa jag att jag vågade gå över den 2m långa isen. Men det skulle jag inte ha sagt för när jag kom till hälfen så sprack den. Oppssy...Jag tänkte hoppa åt sidan men det var typ 1,50 där så jag sprang resten av vägen. Det slutade med att jag stod kvar garvandes och råkade göra en häftig rörelse så Felicia oxå trilade i. Vi tog ett snabb "simmtävling" och sen sprang vi upp till mig. Jag bor rätt så nära...Så nu sitter vi här, lite våta och kalla med varsinn varm choklad i handen. Hahha.*asg*
MumS!


Kommentarer

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?(JA)

E-postadress: (visas inte, bara jag får veta den)

Din Bloggadress(om du har någon):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0