ÄÄÄntligen hemma!

Äntligen hemma asså!
Först hadde vi en lektion med Onde Onde M,sen skulle jag ha ett föredrag om delfinen (glurp) jag hade faktiskt inte jobbat så mycket så jag skyllde på att jag glömde papprerna och berättade allt som de skulle vara, låtades harkla mig lite ibland. Fröken tyckte jag var jäääätte dukigt *SMILE*. Igår slog pappa och jag vad.Det slutade med att jag skulle köpa ägg efter skolan, vilket jag inte har gjort. Opsann....De har jag ju inte! Hoppas han har glömt det...knappast...


Kommentarer
Postat av: Matilda

såg att du ej hade så många kommentatrer. Så jag sponsrar dig lite haha..:D

2008-03-10 @ 15:34:01

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?(JA)

E-postadress: (visas inte, bara jag får veta den)

Din Bloggadress(om du har någon):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0