Hejhej:)

Hejsan bästa läsare!
Har precis kommit hem efter en låång skoldag.Idag så var jag med Felicia och vi lekte med alla småbarn i parken, hahah.Min favvis e Ebba. Hon är världens gulligaste tjej på 1 år. Assgullig. Egentligen skulle vi kolla på Britney spears nya parfym Belivie,men vi pallade inte. Å sen en glad nyhet jag kom inn på den skolan jag ville! Jihhoooo!!
Sen har vi fått en svår uppgift om att skriva en ROLIG historia på 1 1/2 sida. Asså när man läser upp det så kommer fan bara jag garva å ingen annan, gud vad pinsamt.

Vi ses snart igen.
KraM MaRia


Kommentarer
Postat av: JoJJo

sv; jaha :)

2008-04-04 @ 17:02:19
URL: http://jjessys.blogg.se

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?(JA)

E-postadress: (visas inte, bara jag får veta den)

Din Bloggadress(om du har någon):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0